Tack-inlägg.

 
 
Jag vill bara säga tack till några få personer här.
 
Maria Mountaindaughter, tack för länken och omnämnandet i din blogg samt bilderna.
 
Quinn Sleepybard, tack för bilderna och för att du sprider min blogg.
 
Siri Moonbear, tack för att du är den första som har kommenterat.
 
 
Esmeralda Silverforce, tack för länken.
Maggie Westbridge, tack för att du informerade mig om att Esmeralda Silverforce hade länkat till min blogg.
 
Maria Moondaughter, tack för länken och den fantastiska komplimangen.
 
Elin Greenhurricane, tack för att du informerade mig om att Quinn ledde dig till bloggen.
 
Och tack till alla er som kommenterar eller bara läser! Nu borde jag sluta tacka folk eller sluta uppdatera det här inlägget innan det blir löjligt.
 
 
Nästa ordentliga inlägg kommer handla om åldrar och utseenden i spelen, främst gällande Ödesryttarna.

Kommentarer
Postat av: Maggie Westbridge

Jag måste medge att du har en ganska underhållande blogg. Och nu kan du tacka Esmeralda Silverforce för det var hon som länkade dig och fick mig att hitta hit. Ser fram emot att följa dig i framtiden. c:

2013-07-28 @ 23:21:49
URL: http://Jorvikmyggan.blogg.se
Postat av: Elin Greenhurricane

Jag fick veta om din blogg genom Quinn, din blogg är underhållande.

2013-08-01 @ 02:15:13
URL: http://Natureriderlynx.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0