Tillåt mig att försvara/förklara mig.

 
 
Jag har fått lite klagomål riktade mot mig eftersom jag inte skriver inlägg dagligen och tydigen inte är särskilt underhållande. Tänkte att jag skulle ta och svara för jag läser faktiskt det ni skriver till mig, både via kommentarer och mejl (fastän min mejl verkar ha den dåliga vanan att fånga vanliga mejl i sitt spamfilter), och bryr mig om vad ni säger.
 
Till att börja med; tack för att ni uppskattar det jag skriver och bryr er tillräckligt mycket för att klaga på mig.
 
 
När det gäller underhållningen har jag tre mål med den här bloggen; underhålla, informera, och försöka övertala er att Ydris och Mario är ämnade för varandra.
Tyvärr är humor subjektivt och jag har ännu inte pressat Mario/Ydris särskilt långt. Jag har haft funderingar om att publicera en kort slashfic jag har skrivit på men tyvärr är jag alldeles för blyg och skäms över det jag själv skriver.
Personligen skulle jag ha blivit väldigt underhållen av en blogg som den här men alla tycker olika. Det jag finner fantastiskt underhållande kanske ni inte ens tycker är värt ett halvhjärtat leende. Det ni finner makalöst roligt kanske bara gör mig förvirrad.
Så länge jag kan underhålla någon är jag nöjd.
 
Informationen har jag kommit lite längre med och därför anser jag den här bloggen lyckad.
 
Från början var det tänkt att bloggen skulle ha ett fjärde mål, nämligen att sprida skvaller om vad som pågick bland spelarna i SSO. Vilken klubb har flest medlemmar, vilken spelare är mest välkänd, vilken hästras är populärast, vilken utrustning syns mest...
Det var även därför jag först tänkte att jag skulle vara anonym, för att slippa bli påhoppad i själva spelet om jag hade tagit upp något rykte eller liknande som gjorde någon upprörd. När jag var inne och spelade en gång såg jag dock reklam för en skvallerblogg i globala och tänkte att jag inte ville inkräkta på deras revir.
Faktum är att jag inte ens är särskilt intresserad av skvaller.
Hur skulle jag kunna skriva ett läsvärt inlägg om den mest välkända spelaren om jag inte brydde mig ett dyft om hur välkänd någon var? Mycket bättre att lämna det åt någon med mer intresse i det hela.
Tyvärr kommer jag inte ihåg vad det var för blogg reklamen handlade om. Hade jag kommit ihåg det hade jag lämnat en länk åt er.
Att googla har inte heller gett några resultat jag tycker mig känna igen.
 
 
Klagomålen över att jag inte skriver inlägg dagligen... Förlåt mig men jag finner det urlöjligt. Återigen tack för att ni gillar min blogg, men jag har mycket mer än bara den här bloggen i mitt liv.
Jag försöker se till att posta ett inlägg varje Måndag och Fredag men det är inte alltid jag kan det.
Jag har ett liv utanför bloggen och jag har inte alltid någon idé om vad jag ska skriva om.
Om ni vill hjälpa till kan ni skriva till [email protected] och lämna förslag om vad ni tycker jag borde skriva om, bilder jag kan använda till inlägg (jag kan tyvärr inte ta egna skärmdumpar av SSO), eller säga till om ni vill bidra med ett gästinlägg. Självklart kan ni klaga också, om ni känner för det. Smicker är också välkommet.
 
Om jag hade tillräckligt mycket tid, lust och fantasi hade jag gärna skrivit inlägg dagligen.
Som det är nu hinner jag knappt med att spela vissa dagar.
Jag är ledsen om det stör er att jag inte uppdaterar lika ofta som vissa andra. Personligen är jag alltid lite besviken under helgerna eftersom många internetsidor jag följer inte uppdaterar då. Det är tråkigt att behöva vänta.
Jag gör mitt bästa men jag behövs på andra ställen också, jag kan inte bara överge mitt ansvar. Jag hoppas ni kan förstå och förlåta det.

Kommentarer
Postat av: Elin Greenhurricane

Jag tycker inte att du borde behöva skämmas över det du skriver. Fortsätt skriv det du skriver, och skriv en Ydris/Mario Fanfic om du vill.
Du ska inte skämmas över det du skriver, och att du inte uppdaterar varje dag är helt okej, du skriver ju långa, välgjorda inlägg. Om någon klagar om att du inte skriver varje dag så borde dom bara lägga av, det är väldigt jobbigt att skriva jättelånga inlägg varje dag.
//Lynx/Elin/Salladen

2013-08-03 @ 04:18:40
URL: http://Natureriderlynx.bloggplatsen.se
Postat av: Siri Moonbear

Okej nu känner jag mig udda som faktiskt tycker du skriver roliga inlägg, men alla kan ju inte ha bra humor :)))

2013-08-03 @ 23:29:43
URL: http://moonbear.blogg.se/
Postat av: Elizabeth Silverfield

Håller med Siri Moonbear lite, känner mig lite udda som sitter och tycker att du skriver roliga, välskrivna och helt enkelt skitbra inlägg :) Det där med att inte skriva varje dag är ju bara konstigt, den som väntar på något bra väntar aldrig för länge!

2013-08-06 @ 15:18:50
URL: http://silverfield.blogg.se
Postat av: Ruth

Om en blogg är bra eller inte har inget att göra med hur ofta den uppdaterar. Jag älskar dina inlägg och finner dem mycket underhållande. :D

2013-08-14 @ 14:03:46
URL: http://shortwood.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0