Välkommen till View of Starworld!

 
 
Meningen med den här bloggen är inte att vara djup och filosofisk, inte att dela med mig av allt som pågår i mitt liv, inte att berätta allt jag gör i spelet, utan helt enkelt att ha roligt och driva med spelet och dess karaktärer och självfallet bevisa för världen att Mario och Ydris är ämnade för varandra.
 
Jag som skapade den här bloggen, ni kan kalla mig Enepsigos eller bara E, fattade tycke för både Mario och Ydris så fort jag träffade på dem i spelet. Då jag skriver en del fanfic och slashfic själv och läser väldigt mycker mer från andra har jag börjat träna mig till att lägga märke till vilka karaktärer som skulle kunna passa bra ihop. Ibland passar två karaktärer bra ihop därför de är så lika och matchar varandra, men för det mesta är det deras olikheter som tillåter dem att stå ut med varandra och komplettera varandra.
Marios vänliga och ödmjuka personlighet skulle gå utmärkt till Ydris fåfänga och kontrollbehov. Samtidigt har Mario bevisat att han står fast vid sina principer och inte låter sig bli bossad hur som helst.
 
Är du inte övertygad? Ge mig en chans. Fortsätt läsa bloggen en stund och se om du inte hittar något du kan tycka om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0